نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست
سرخط خبرها

ماجرای کُری‌خوانی لیث نوبری در شبکه الکاس قطر + ویدیو

  • کد خبر: ۲۱۰۰۴۱
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
ماجرای کُری‌خوانی لیث نوبری در شبکه الکاس قطر + ویدیو
ستاره سابق پرسپولیس که این روز‌ها به‌عنوان کارشناس ورزشی در شبکه الکاس حضور دارد، کری جالبی با سنگربان سابق تیم ملی مصر داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، لیث نوبری که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد در روز‌های گذشته به‌واسطه کُری‌‌خوانی‌هایی که با مجریان شبکه الکاس قطر داشته یک بار دیگر نام خودش را سر زبان‌ها انداخته است. نوبری که پیش از این با عصام الحضری، دروازه‌بان سابق تیم ملی مصر دچار چالش لفظی شده بود، بعد از برد ایران مقابل ژاپن انتقام خودش را از این پیشکسوت مصری گرفت!

الحضری قبل از بازی شاگردان قلعه‌نویی با سامورایی‌ها با نوبری کری خوانده بود و گفته بود: «ژاپن به‌راحتی ایران را شکست می‌دهد!» نوبری در برنامه زنده شبکه الکاس با اسطوره مصری شرط گذاشت که در صورت پیروزی ایران الحضری باید مقابل دیدگان همه به احترام ایران چندین حرکت شنا برود.

در ویدیو زیر که مربوط به چند وقت پیش است، سنگربان مشهور مصری می‌گوید که ایران به سختی در بازی با سوریه برنده شده و به نظرش سوریه می‌توانست تیم ملی ایران را شکست دهد، ولی «ضربات پنالتی ایران را نجات داد».

لیث نوبری بعد از شنیدن حرف‌های کارشناس مصری عصبانی و بلند شد و روی به روی این بازیکن سابق مصری قرار گرفت و به زبان فارسی شعار داد و گفت: ایران قهرمان می‌شه!

در ویدیو زیر هم اسطوره فوتبال مصر و بازیکنی که به‌عنوان مسن‌ترین بازیکن ادوار جام جهانی شناخته می‌شود، بعد از شکست ژاپن مقابل ایران و به احترام مردم ایران شروع به شنا رفتن جلوی دوربین تلویزیون می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->